بی تو

تمام شعر ها ، اخبار وحرف ها اینجا جا دارن

 روز ها می گذرد 

بی تو زندگی میکنم 

و چه تنها 

به یاد تو میگریم 

تو میروی و

من سایه ات را می دوزم 

تو میروی و 

کار ی از من ساخته نیست 

...

حتی مرا نمی شنوی ...



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته
ساعت17:44---15 فروردين 1391


تــو بــه افــتــادن مــن در خــیـابـان خــنــدیـدی ومـن تـمـام حـواسـم بـه چـشـمـان مـردم بـود کــــــه عــــاشــــق خــــنــــده ات نـــشــــونــد

سلام دوست عزيزم.ممنون ازحضورسرشارازگرماونشاط شمادروبلاگم.مرسي.شماهم وب خوووووب وزيبايي داريد.من شمارولينك كردم وخوشحال ميشم كه شماهم منوباعنوان يه دل شكسته لينك كنيد.بازم منتظرحضورگرمتون هستم.موفق باشيد


محمد
ساعت16:33---8 فروردين 1391
سلام عزیزم وبت عالیه کمکی خواستی در خدمتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:16 نويسنده niusha |